Dec 15, 2011

Bila yang bijak dah bersuara.

Assalamualaikum
Kaifa halukum? (:

Lama tak tulis blog sebab idea kering, and tak ada sangat nak diluahkan, well now macam sikit seronok sebab a week before keluar video ni di Youtube yang boleh membuatkan muka merah gila sebab tahan marah.



Meme time tu emosi sokmo lah, wallahualam macam mana dorang ada kekuatan nak berlakon macam ni tanpa fikir akibat, apa yang dalam fikiran mereka, tak dapat aku nak baca, tapi yang sedihnya bila bercampurnya rakyat yang bukan Islam sentuh pasal isu ni, maka lagi lah mereka bersorak sebenarnya, oh sesama Islam berburuk sangka, fakta yang mereka kemukakan dalam video ni lebih lebih lagi mengenai Kelantan, sumber yang sahih boleh tak dinyatakan, mana dapat? Takkan main Google je kot kan? Tapi hati dah kembali berbunga bila keluarnya video ini, dengan cara yang sangat berhemahnya membidas/menegur kesalahan mereka.



Alhamdulillah ada jugak pihak yang rasa bertanggungjawab and pandang berat hal ini untuk clearkan pada orang yang tak berapa nak clear, lagi lagi aku -__________- Sekali, OLEYYYY !!
Ceh Matluthfi rupanya ! Curi hati takpe eh? HAHA siapa ajaq hang? Ni nasib tak campur inianwarhadi dengan aimanazlan. Kalau tak lagi hati jantung bagai semua kena curi. pfffttt.

Eh jappppppppppppppp, siapa free malam ni jom !
*rakan rakan Jordan, Irbid khususnya*
#ajkfiqhmedikpermai2011/2012
#biromultimediadanpublisiti


Stetoskop & Kopiah: Kepentingan Bersama

Nak pergi forum macam mana, imam tak ada eh Matluthfi? Haa ni panel panel best punya!
Jumpa di sana (:

1 comment:

Please leave a feedback, any kind of!