Jan 27, 2012

Terengganu & Kelantan.

Assalamualaikum

Yes, seperti checklist saya nombor 5 di sini, mengatakan ingin ke Pantai Timur, Alhamdulillah setelah 12 jam perjalanan menaiki kereta dan pelbagai gaya tidur dan beberapa kali sudah Wali Band menyanyikan lagu Cari Jodoh/ Emang Dasar/ Gadis Bertudung Merah dan beberapa lagu hitsnya di dalam album sampai lah kami ke destinasi pertama, Kuala Terengganu. Cari punya cari, sesat punya sesat, jumpa pom hok Primula Beach Resort ni :D Ala walaupun entry dah berbaur basi, dek nak me-resize kan segala photo dari Mr. Red saya yang kacak ini, tapi ampunkan lah.

Katil eh bosa, tapi satu yo dapek.


Thanks sangat si Uncle sebab upgrade bilik ni dan membuat semalaman saya rasa macam bangsawan dek PM Najib pun pernah overnight di same suite. Padahal takada kaitan =,= Dah next, Terengganu kan banyak pantai cantik cantik, boleh lah bajet macam Ombak Rindu kan. Sekali lagi Hannah merapu.

Cari persamaan dalam gambar.

Yes, jawapan dia the peace sign and muka extra excited.


Terengganu ni banyak betul masjid tau, jalan tak sampai jumpa lah lagi masjid, jadi tidak perlulah berisau hati nak sembahyang di mana kerana masjid masjidnya sangat lah gah dan cantik sangat :') Which is yang paling popular Masjid Kristal. So beautipul I cakapp. Sekalii, ada agenda di sana. hewhew

Siapa empunya kasut?
 Fine, Sultan Terengganu & his wife
Hai, i am Princess Hannah, frog tak ada.
So after that, straight pergi KB and arrived late night jugak sebenarnya. Haii besar sungguh ini Terengganu kan, di Kota Bharu we stayed in Nenek Asmah's house. Since dia macam ibu angkat abah and anak dia bff abah. Gitulah cito eh.

Orang tua borak tak boleh nyampuk,
 finee ke dapur lah nampak eh.
At first, nak go Munduk, dekat dengan Rantau Panjang but, the police said that "air deghah dan tinggi", So yeah cannot terus went to Rantau Panjang.

See. Tak ada bot di bahagian Malaysia.
Habis duit beli food je. Tudung itu semua tak mampu mengalahkan this awesome Ice-Cream .
Till then.
p/s: holiday lagi one week ):

No comments:

Post a Comment

Please leave a feedback, any kind of!