Nov 15, 2010

friend.

nak pergi ckp psl dia nie boleh tak? weh aku tau kau cantik kau kurus semua. tp kdg kdg aku terasa sgt sgt dgn kau. bukan aku je lah. ramai. kau tnga gembira melalak semua kawan yg perna tlg kau lupa en. time kau susah ktorg pergi tlg kau bg tau kau kena buat ape semua. then kau dga cerita tak betul psl aku, kau terus pggl aku bitch en. weh aku sedih tau. sbb bitch is a MEAN word and mcm layak untuk org yang bpk lah kurang hajarnya dan menyusahkan hidup kau 24 jam. jahat sgt ke aku, kawan? hilang semua lah budi aku kat kau sebab salah faham sikit tu. aku kenal kau lg lama nak mampos drpd dorang and thanks aku dapat balasannya. pangkat Bitch lg :) kau memang tak pernah tereffect ape ape psl aku. tapi aku tak. aku effect ! aku nangis byk sebab kau dh berubah semua. aku tak pandai mcm kau. tp aku boleh jea nak pandai mcm kau kalau hidup aku tenang semua. mslh nya aku tak tenang. ada jea yg kau buat dan aku tak phm kenapa org kena bg tahu aku. nnt kau pgl aku penyibuk pulak. tp kawan, aku tak pernah berniat nak backstabbb kau kejadah semua. tak dapat ape ape pun. sedih hati ini. tp kau tak tahu kan. biarlah, semoga kau berjaya dalam SPM. kau buat ape pun, aku tetap syg kau .

No comments:

Post a Comment

Please leave a feedback, any kind of!