Dec 31, 2010

2010 memories

Yes. Dah last day pun. Tahun lepas aku freak gila menunggu 2010 seab SPM nak datang makan aku dan seluruh tahun kelahiran 1993. Tapi dah berakhir pulak kan? Macam macam kegembiraan aku dapat, macam macam halangan yang aku tempuhi dan macam macam musibah dilanda. Yang paling aku harapkan untuk berjaya ialah SPM jantung hatiku ♥ aku perlukan sekurang kurangnya 9A- untuk licin perjalanan nak meminta belas kasihan biasiswa MARA ni. Iyeelahh. Bercita cita nak ke overseas mengambil medic. Mau pakai 1.3 million. Mintak abah, takkan ada do ehh. Jadi kena lah berbudi bahasa dengan pakcik MARA ni ye dok? Alahai doakan lah aku iya. Dan yang aku hutang seposen dua posen beli gulagula dekat koop tu harapnya dihalalkan lah. Tapi if nak bayar boleh yo. Ekau call, eden terus poyi transfer duo posen ekau tu yoo. Yang berhutang dengan eden tu, alahai adik beradik yolah nak masuk awal tahun ni, den gandokan 3x yo! HAHA. No, im just kidding. For any mistakes that i had done, im sorry for everything okay ! peacee yawww *sambil mengecilkan mata dan memuncungkan bibir, tunjuk no dua isyarat tangan :P

No comments:

Post a Comment

Please leave a feedback, any kind of!