Dec 25, 2010

Jantung hati comelku :)

Setelah rumah aku ni just ada Toyota Corolla && Honda Accord, kami dah tak tahan lagi dan memerlukan kereta baru. Sebab aku pun dah on the way ambil lesen, Mira && Fatin dah lulus lah. So macam terikat gila. Kesian dekat diorang umur 20an baru dapat drive. Aku seventeen yaw! heh berlagakss. So mak pun buat keputusan untuk ambil lagi anak angkatnya dan comel sahaja iaitu Myvi  berwarna putih.

Ohh aku gembira sebab dapat pun drive kereta yang comel dan tak payah nak merisaukan dan mengcuriouskan aku bila drive kereta lebar. Jadi kereta inilah akan menemani daku sewaktu bosan dan emak cakap probaly aku akan drive dia pergi tempat kerja & by one o'clock, aku ambil. Aww~  i loikee ♥


no plat kena lah mengcover :p

No comments:

Post a Comment

Please leave a feedback, any kind of!