Dec 24, 2010

Cikgu JPJ Fun !

Memang banyak kali aku membaca blog aku balik walaupun dah sign in. Tapi rasa sungguh malas nak menulis padahal banyak cerita ingin aku kongsikan. Dengan F aku macam agak cold sikit. Haiih ni gara gara aku marah dia sebab buat aku terlewat pergi kelas driving. Dia memang suka bercakap, tapi ada certain time tu aku betul betul perlukan masa tu. Kasihan dia, ampun ya Macam mak cakaplah, time is never gonna wait for you. Haa now dah 7.30, lambat tiga minit . van mesti dah gerak punya yadayadayadayada~ Part yadayada tu aku dah memekakkan telinga laah . yang aku tahu memang aku nak pergi kurus pmkk tu Khamis ini jugak ! then mak marah semua aku cakap mak apa kata kita pergi tengok now ya!

Alhamdullilah dekat tempat driving school tu van dia tak gerak lagi. Tapi kena marah sikit tu alahai nak buat macam mana kan  ==,==

                    ************************************************************
"Hah selamat pagi semua, saya Cikgu Ali && akan memberi talk ntk awak score dalam test komputer minggu depan. Ni akak ni dah start menguap dah? tak sampai 5minit saya masuk !"

Fuhh jantung terhenti. Macam mana aku boleh termenguap depan cikgu ni ! Aku ni dahlah masuk lambat tooop dapat duduk seat depan nak mampus *mesti semua taknak duduk depan sebab nak tidur kan kan? HAHA. okay sambung. Cikgu Ali tu OhBulan! bagus betul. Siap bagi page lah quest yang masuk. Then nak terangkan macam mana lesen P boleh terbatal secara automatik tu, semua orang dia pergi && jelaskan. fuhh bagus. kalau ada cikgu macam  dia dekat maktab memang tak tidur lah aku. Bagi nombor telefon lagi in case ada apa apa prob tentang lesen ni.

"Okay semua pelajar ambil nombor saya ni. 013*******. Awak boleh telefon bila bila masa tak kira pagi petang siang malam, kalau pukul 1 pagi pun takpa sebab saya tidur lambat. Jangan fikir, oh Cikgu Ali ni tak boleh call pukul 12 malam , tenga buat projek agaknya. tak tak yea ! Saya suka belajar!"

Memang tergelak bagai nak mati ah. Open nak mampus. Dia cakap jugak janganlah fail test komputer tu .

"Kamu semua mesti dapat 42/50. weh tak malu ke peguam ni selesaikan kes bagai nak mampus, tapi test fail. Bangla&&Nepal buat rumah boleh lulus dapat 44. Memang dorang panggil lu cilaka besarlah !"

HAHA. Betul jugak. Aku pun takut jugak sebenarnya. Isnin depan aku pergi buat test. Oh doakan lah aku !

No comments:

Post a Comment

Please leave a feedback, any kind of!