Jan 12, 2011

Alas Kaki Baru :)

Fuuhh hari ni memang aku tak beragak langgsuuunnnnnngggg membeli. Myra nak fly by the middle of February, so tadi we went to Jusco Bukit Tinggi to search her stuff lah kan. Eish i memang jealous youu tengok Myra ni. Mata aku $.$ tengok akaun dia. Baiknyaa uncle MARA ni bagi duit sampai riburibu. Aku push Myra beli beg hard case 4 roda ni. Yelaah time pergi Europe trip dulu, bapak ngaiih berat nak mampus beg kot, sebab kitaorang punya 2 roda jea. Then aku tgk minah minah dekat Manchester punya airport tue fuhhh selamba bawak luggage 4 roda ni. Tapi aku rasa beg ni muat masuk Myra kot? Besauu =,=


Beg memang tak nak balik Malaysia dah

Memang rezeki lah because okay, Pierre Cardin 2 roda punya RM 549 before less tapi our choice ni, Crocodile 4 roda just add up RM50 daripada PC punya tu. okay enuff withe the bagg. Aku membeli boot baru :D Tak perasan pun, tiba tiba tengok dari kaca kedai dia, boot tu seakan akan memanggil aku suruh menyentuhnya. Dayemm' Dah keluar kedai cause tak sanggup nak bazir duit, call F, dia cakap beli lah. Myra pulak cakap, takpe kadang kadang manjakan diri. HIHI.

Kasut flat Vincci tu dah banyak berjasa :)
Floral tu buat hati aku tergodaa~
Tidak tahu mengapa choosed biru
Then aku pergi beli dua rings. Hihi. Boros lagi aku ni. Tidak mengapa, nanti nak bekerja


Dua paling kanan membeli tadi
p/s: Esok nak keluar or masuk wayang kena bawa mangkuk tingkat dari rumah. Bekal =,=

No comments:

Post a Comment

Please leave a feedback, any kind of!