Feb 13, 2011

Amirah's Majlis :)

Yeah last post i did pop something for the Majlis right. Waah its over now.
Lots of thanks should be given to anyone that participated in this Majlis. Thanky thanky :) Dah cukup speaking. So my beautiful friends that came mestilah Syasya Adlina, Khaira, Anis Zahirah & Boyfie & friend. And alsoo my heart the jantung. Firdaus Azmi. HAHAHA.

Terima kasih Firdaus :') yang sanggup mengambil bas dari melaka pada malam majlis semata mata ingin menghulurkan bantuan yang sememang memangnya diperlukan. Dan tidur dirumah saya yang serba pondok dan gigitan cinta nyamuk :D Time pagii tadi memang aku dah tak dapat tidur. Abah pum pang bising bising suruh kitaorang pergi mengemas bagai. Aku semestinya orang pertama yang turun bawah sebab banyak wokk kuih kena buat ! Phewww Daus pula mengangkat semua meja dibawah khemah. Ketika itu aku macam, waah seronoknya jika ada adik beradik lelaki =,= Yelah aku semua perempuan kan.

Okay banyak gila kali aku drive pi KTM nak ambil kawan kawan yang tercinta.. HAHA maaflah jika saya menakutkan anda semua yea. Saya tak dapat P lagi !

Darla's owner
Yah it feels good bila sesekali jumpa cousin cousin yang jarang jarang jumpa. FYI, kampung aku dua dua belah di N9 jadi kok aku ini bisa cakap negeri selancarnya. Jadah indon pulak ni? Tukar mode. Den memang sonang lah cakap nogori kan. Bilo cakap nogori, kalau terkasau pun takpo. Bodoh bongap tu dah biaso. Okay Turn Off the mode. So my digital camera out off batt jadi memakai si polaroid sahajalah. Si hp macam malas sebab bunyi bising.

Thanks a lot.
Ini gambar pertama bersama percaya enggak? Haha rasa macam gembira sebab ada pun last last gambar. Sebab dia tak macam aku. Suka mengambil gambar diri sendiri yang hodoh. Dia kureng berminat bergambar ini. Jadi percayalah dengan kata kata rakan yang dia sememangnya tak pernah bergambar dengan mana mana perempuan :')

Apa lagi aku nak habaq eh ? haa alhamdulillah rezeki Myra murah, banyak tangan yang menghulur. Dapat dalam RM1.5K ++ Pastu aku bongok pi tanya mak sebab jeles

Aku: Mak, Abil kan nak kahwin dekat hotel.
Mak: Kalau Daus 4 flat boleh la. Asal?
Aku: Orang pergi wed dekat hotel ada ke salam and bagi duit ?
Mak: MESTILAH. Kalau now Myra dapat RM50, dekat hotel dapat RM 200
Aku: Mesti Mau!

HAHAHAHA *gelak dajal aku nih EE Hannah mata duiiitaan! Taklah. Cuma dapat lah ringankan beban sikit. Okayy pics timee!



FYI, Myra is going to pursue her study at University of Queensland, Australia for two years. Will be flying on Friday. She is taking chemical engineering. Pheww nak cakap omputih aku. WOOT WOOT

2 comments:

  1. ewwwwww. jealousnyerrr.
    mari la ke melka on the 19th!!! =(

    ReplyDelete
  2. i dont think i can :(
    sebab friday myra fly so rumah macam tengah sunyi lagi

    ReplyDelete

Please leave a feedback, any kind of!