Feb 22, 2011

Bawa ku Terbang Tinggi pelisss?

Haha kasihan aku. Last aku naik flight time Europe Trip. Deccember 2009. Dah setahun tak pergi mana mana. Kasihan bukan. Haiiih yelah dulu cutinya sama semua sekolah. Now college dah lah lain lain so akan selalu terclash timing. Baba Friday ni pergi umrah jadi tinggal berdualah dengan si mom :) Ok dah bukan aku nak cerita yang sedih sebenarnya. Aku sedan mencari flight yang murah untuk ke Gold Coast/Brisbane. aku tak pernah tahu harga tiket tapi mom cakap pergilah rajin rajin tengok airasia/malaysiairlines.
 
So aku pergilahh check. Hm kalau nak pergi GC tiada promotion RM 687 and  time ada RM499. One way only laah. Kalau naik Malasia Airlines, RM 1038 one way only. Tu pun tengah best deal. So pergilah cakap dengan Baba, dia kata "Murahnyaaaaaa. My friend said 2-3K tau! EE nak pergi tengok Myra laah! You guys stay at home okay?" Terus aku WHATDAAA.

No comments:

Post a Comment

Please leave a feedback, any kind of!