Mar 7, 2011

Okay part time career (II)

Part time career (I)

Allright. Aku ni memang suka cari kesibukan kan? Ha-ha lepas dah jadi owner si Darla's Closette gatal nak jadi cikgu tadika. Tapi alhamdulillah memang lah tuhan tu tau kan yang terbaik untuk kita? Sebab aku ni kalau kerja lama lama dah merungut so aku kerja dari 7 pagi sampailah 12.15. Tapi biasanya aku lepak lama sikit handle the kids yang comel nangis mintak peluk. Yang tak comel aku buat bodoh. Ok si ibu bapa tolong lempang Hannah sekarang *awwwch sakit terima kasih :)

Dah dah merepek tak sebenarnya aku nak cerita nii. Sabtu lepas ada teacher training untuk si Eduwis tadika aku ni. aku ingat Eduwis ada kat Klang jea tapi cikgu dari Eduwis Ampang datang jugak makk ngaihh jauhnya kau. Semua ni sebab nak berjayakan budak 2-6 tahun. Baguss. Ok so kitaorang punya Sports Day bulan 4 dah nak dekat thats why lah kitorang buat training. Japjap Hannah, tadi bukan kau cakap Teacher training ke? Awat pulak cikgu kena berlatih bukan budak budak je ke? Merepek kau dooooowh. Well hello suara sumbang tak percaya ni apaaa? Gambar tak da watermark sebab malas. Terima kasih :)

Semua cikgu kena present game apa yang akan
student mainkan.
Kayu Golf dia terbaik dari ladang
Memang boleh kira lah berapa cikgu Malay
Sebab game yang akan students main ni takk sesenang macam kita, ambil gula dalam tepung kejadahnya. Budak 2 tahun pun kena lari dalam 4 meter ambil bola yang sama warna dalam bakul and lari lari ikut pusingan warna team. Pheewww aku dua tahun pun tak tahu beza warna, KOT? Ntah tak hingat. Okay Muchaas Gracias kat korang yang membacaa :D

Bye kakak kakak ! Weeh nak carita budak ni panggil parents dorang
Ibunda, Ayahnda =,=

4 comments:

  1. peh,sopan gila panggi ibunda.

    haha.hannah present game apa ?

    ReplyDelete
  2. Haha anak keturunan ape aku tak tahuu lah tu.
    Entah sijil kot?

    ReplyDelete
  3. I believe it should be spelled as 'career', not 'carrier'.

    Cikgu English.

    ReplyDelete

Please leave a feedback, any kind of!