Nov 12, 2011

Nothing


Kan dah nak rasa emosi ni. You know, I am not always strong enough. Manusia lah katakan, But Baba said, if anything you want to share when happy/sad, Allah always be there for you. Yes I believe that since day one. I just wanna slap my face so that I can awake from my dream. Hannah why lah dengan kau ni? Ntahlah aku pun tak tahu, like seriously tak tahu. But im not okay, but chill mommy IA tak distract my studies. Nak menangis untuk apa lagi ni pun aku dah tak tahu. Bingung hoii jadinya, but obviously bukan menangis sebab tengok kambing kena sembelih. Itu melebih sudah.

Tambah lagi tengah tulis dengar lagu takda lirik ni lagi pulak tambah suasana keemosian aku. Lestroy harto, bila emosi aku rasa nak baca quotes je sebab aku akan gelak balik kalau dia lawak/sweet. Kalau bosan korang buat apa? Macam Paan, dia suka layan Running Man sampai gelak and senyum sorang sorang. Takpelah janji dia bahagia. Aku nak cari hobi baru.


No comments:

Post a Comment

Please leave a feedback, any kind of!