Dec 28, 2010

heey orang pakai hijab cantik juga !

Memang sejak spm ni  aku keluar selang dua hari lah. Bosan dan penat. Nak mana? KLCC. Mid Valley. Pavillion. Gardens. Solaris, Mont Kiara. Times Square. Sg Wang. Sogo. Jusco. Subang Parade. Sunway Piramid aku dah pergi. Semua mengusha kerja kosong tapi aku rasakan tak dapat sebab yeah im wearing my hijab. Then whats wrong yaww? kenapa? Cantik sangat aku pakai tudung so kau takut tergugat laki tak masuk? elaaah. Open minded sikit boleh tak? Ingat hape, orang pakai hijab ni loser? tak boleh nak berfashion kah. oh silap silap. Cuba lihat ini ya wahai wahai manager kedai semua

Isnt this is so vintage?
Si Maria jelita ini ex UTP ye puan puan !


Look at her boot. WOOTWOOT
So, janganlah ingat si bertudung ini kurangnya cantik. Er saya sikit tak cantiklah. Tapi tunggulah kurus dulu !

No comments:

Post a Comment

Please leave a feedback, any kind of!