Dec 29, 2010

Hidup ini.

Im tired of my life. Taklah bukannya tak redha, tapi saya stress. Ya, sungguh STRESS. Kadang-kadang jealous dengan orang lain because yeaahh you are prettier, you are smarter, you are richer. Semua kau er er er lah kan. Hari ini aku menangis bagai nak gaban. Sebab iya family. juga sebab JPJ yang menyakitkan hati. Siapa yang dengar kisah aku tanpa bosan? kau kan F, terima kasih aku sungguh appreciate. Bila kau depressed aku akan dengar juga. Itulah kita.

Aku sangka aku tabah tidak mengeluarkan air mata. Tapi tewas. Bodohkan? Aku tak sanggup melihat orang dalam kesihan yang terlampau kerana aku akan tereffect. Iya aku memang begitu, sebab keperitan orang lain, emosi aku sendiri yang terganggu.

Tuhan, tabahkan diriku? Masih panjang lagi perjalanan hidupku.

No comments:

Post a Comment

Please leave a feedback, any kind of!