Dec 29, 2010

Tahu tak?

Tahu kan yang si JPJ tu nak lulus dapat 42/50? Tapi korang tahu tak yang aku fail? yes, saya fail :) Tuhan bayangkan kaki terpijak kaca, sakit tak? bayangkan hati aku dicucuk kaca yang tajam selepas nampak screen pc tu tulis, 40/50 maaf anda gagal. Tahu tak aku perlukan 50 myr untuk repeat test? Tahu tak si perempuan di meja counter tu garang && sombong nak mampus? Tahu tak aku dapat 40/50? Tahu tak yang DUA markah jea beza? Tahu tak jugak DUA markah yang beza tu buat aku kena repeat balik? eisssh aku marah nak mampus, tahu tu tak? Aku juga terganggu emosi time tengah test sebab problem dirumah. Orang yang bertanggungjawab, tahu tak? Weyh aku nak cepat dapat L lah ! Nak kerja. Nak dapat duit, nak beli Diana. Tahu Tak. Tolonglah tahu. Jangan kacau plan aku. oh.

No comments:

Post a Comment

Please leave a feedback, any kind of!