Feb 4, 2011

Hello

Assalamualaikum.
Okay mari mula sesi penulisan. Akan menggelar diri SAYA bagi nampak formal. Si bloggie awak perasan tak saya jenis bukan yang update entry ketika marah and mencarut bagai. Adakah ini bermakna saya sentiasa tenang barangkali? Tidaak pastinya. Sebab bagi saya lah bukan satu yang baik dengan melepaskan kemarahan di blog saya. Okay sepertinya awak membenci saya dan menulis antara berikut

Weh perempuan kau tu tak sedar diri!
Bitch kau ingat kau siapa hah?
Kau ingat kau lawa sangat?
Tak guna punya laki! Bodoh!
Weh kau ingat aku nak sangat BF kau tu?
Kau memang nyesal ah pilih perempuan tu dari aku!

Hodoh muka jika sedang marah kan? HAHA

Dan sebagainya. Sebab, bila kita dah marah pastinya keluarlah Si babi, si anjing betina yang tak baik tu semua. Bagi saya mereka semua yang marah marah dalam blog macam kind of agar mencemarkan diri dia. Dan saya kalau nampak si entry begitu lai lagi yang bertulis nama si musuh, memang tak akan baca. Sebab saya pun dah dikira mengumpat jugak =,= Lagi lagi semakin ramai viewers, semakin banyak ah dosa saya yang memang dah banyaaaaakkk ni.

Disebabkan lagi yang kita hidup dalam bidang teknologi yang 24 jam tiada henti,, setiap saat orang membaca itu, akan lah juga akaun pahala dikurang dan dosa ditambah. Haiih bagaimana ni ! Jadi , make it private bersama dengan orang yang tahu masalah anda. Jangan terlalu bebankan otak. Buang masa !

p/s: Si hater jika sedang membaca, saya suka awak. Awak buat saya dapat lagi satu ilham nak menulis :)

No comments:

Post a Comment

Please leave a feedback, any kind of!