Feb 21, 2011

Tangisan.

Haha aku baru lepas menangis. Kelmarin menangis, hari ini menangis jugaa. Rumah aku kelmarin macam baru lepas funeral after Myra fly. Mak paling comel. Bukak peti ais (peti aiss siott hannah panggil) berenang air mata, namapak tudung dia pun menangis juga. Cuma today aku menangis sebab dia. Hampir terclash tadi. Cepat cepat aku pertahankan. Tak kuat rasanya go through incoming days without you. Oka bagi sesiapa yang tak berapa nak senang baca boleh lah baca entry lain lain. Sebab yang ini seperti akan beremosi. Aku tak boleh menangis depan Mak & Abah. Aku kena tunjuk aku kuat. Jadi bersama blog inilah mampu aku ceritakan. Dulu kalau sedih tengok telatah Myra aku akan okey. Fatin pulak seperti busy dengan kolej.

Lagilagi bila sunyi macam ni taktahu apa jadi kalau dia pun tiada jugak. Hmm. Semua garagara FB. Jadi bila sedihsedih dan berjauhan macam ni, lagu ni buat aku mampu bertahan dan berfikiran rasional. Tak nak ambil dari original singer sebab rasa NajawLatiff nyani lagi sedap. Aishiteru :)


No comments:

Post a Comment

Please leave a feedback, any kind of!