Mar 14, 2011

Old Blossom Box :)

So hari ini dapatlah jugaak aku pergi OBB tu kan. Selama ni asyik delay delay tapi mula mula Fatin cakap ada macaroon tapi huwaaaaaa macaroon hari Rabu jea ada okay melepas lagi. Hujan dahlah berderu deru kan aku pulak saja nak testing pakai dress Darla's Closette hari ini. Memangg I lari semput semput lah you. Then sampai OBB aku dah rasa nak keluar sebab si Banker aku takde kan.

 So nanti rasa sedih kalau pegang pegang barang jea * aku memang tak plan ak beli ape nak macaroon jea. Jezmine pon adalah tengah di kaunter aku doh tengok tengok baju. Pheww semua cantik I cakap you tapi banyak untuk yang berbadan kecil molek. HAHA aku memang molek kankan. Pastu pastu ada lawa gilaaaa brooch ni vintage nak mati. Aku nak beli tapi macam nak bersabar sebab pay tak keluar lagi tak mahal pun tapi now yang ada nak bayar duit lesen P aku. Teeehee.

Dia memanglah si comel bukan?
Aku konpius siapa yang eighteen ni =,=

Inilah drebar I todayy. Hik

Soo hari Rabu ni my sis akan membelikan si Brooch yang aku dok gebang kat korang tadi dan macaroon :D WOOT WOOT . Weh nak tengok P aku tak? Haha baru ambil dah jadi pekasam kat drving school aku.

Yeayy muka aku ewwwwwwwwwwwh
OkBye !

2 comments:

Please leave a feedback, any kind of!