Oct 23, 2011

Biology, Why-lah Awak ni Nakal Sangat?

Dear Biology,

Why you didnt keep on your promises? You said that you will be easy. You said there will be 12 questions critical thinking and the other 28 are straight forward questions. I didnt see any of the straight forward questions. Eee tipuu kan awak ni. Haih. Dahlah kena jawab awak dalam computer, saya pening tauu! saya tak dapat nak bulatkan soalan mana saya tak tahu. Nasib baik computer baru. Kalau computer zaman purba boleh mati saya dibuatnya. Pastu kenapa soalan awak tu guna terms English-Biology yang hectic gila. Ambooy kita tak tahu tauu ! *cubit lagi* Then, why lah the computer have to be so fast and popped out my beautiful results. Haiih. Cuba awak jadi budak baikk, keluar soalan ikut apa dalam buku Campbell and mulut DR. Rami, kan nanti semua sayang awak. Haa semorang dah sayang CHEMISTRY tau, awak tak jealous ke? Tak jealous sudah lah ! Err awak cakap awak jealous dengan Chemistry sebab saya banyak dating dengan dia? Ada pulak macam tu. Kan sama jea saya layan?

Comelnya Biology bila awak buat muka macam tu :D


YELAH YELAH LEPAS NI KITA DATING BANYAK LAGI OKAYY !
*makan Snickers dengan muka bengis*

         Love,
     Nabilah Hannah

No comments:

Post a Comment

Please leave a feedback, any kind of!