Oct 21, 2013

So much going on.

You know.... Since i have a lot free times... So lagha lah sikit, Aku banyak lah layan Drama Melayu, Korea dengan Hindustan. Blame Jasmine asal aku tengok cerita Melayu. Dia yang hasut, so basically mestilah love story kan, pastu cerita semua nak lelaki kaya perempuan miskin. Layankan jelah. Oh btw, im listening to James Marrison- You Make it Real (: 


                                           And I am running to you baby,
You are the only one who saves me
That's why I've been missing you lately,
'Cause you make it real for me


Ni antara impak drama drama/movie yang aku dapat lepas tengok:

1) Tak ada orang bisu yang adorable ke kat sini  (Hindustan)
2) Tak ada ke cikgu kacak nak ajar aku membaca r (Hindustan)
3) Tak ada ke yang boleh terima aku ni nampak hantu?  (Korean Drama)
4) Tak ada orang nak terlanggar kerete aku ke  (Malay Drama)
5) Tak ada ke manager recording record nak terpandang aku dari jauh  (Hindustan)
6) Tak ada orang nak curi iPod aku ke? :(  (Malay Movie)

Hm tenang nya rasa malam ni, aku dah habis settle sakit perut yang tak boleh tidur dari semalam. Last last pukul 9 pagi tidur, 530 petang aku bangun. Malam lepas dapat ubat, panjang langkah aku beli Milkshake dekat Cuzins. And now......... im still wide awake. There is no class tomorrow, gotta hit the gym at 11 am and cook seems like tomorrow is my turn. Aku fobia gak ni tengok daging, so i guess ill just cook paru goreng with anything. harharhar untunglah housemate aku dapat housemate yang tak pandai masak macam aku ni. 

Adios.

No comments:

Post a Comment

Please leave a feedback, any kind of!