Oct 22, 2013

Sayap yang hilang

Aku tak dapat masuk Lab harini, sebab aku lambat. Aku rasa nak bagi penampar sebijik dekat muka aku ni. Apa benda yang rasuk kau ni Hannah sampai malas tahap dinding ni? Aku rindu Hannah yang dulu, Hannah yang penuh semangat gila nak pergi kelas, bertolak awal pergi Uni. Takde dah, hm. Sampai bila lah aku nak cakap dengan diri aku its okay, need space/time for this untuk hadam semua yang berlaku. Menda? Dah 1 month plus lah. Exam tahun lepas tu dah nak mai balik dah.
 
Ke kau still nak guna alasan orang lain tak faham apa aku rasa? Come on lah bukan kau sorang kot. There are 20 people in same situation, makin semangat aku tengok adalah. Apa masalah dia ni cubalah cakap. Penat lah weh nak carry the other person dalam diri aku ni when I know that this isnt me. Once, kau orang aku paling kagum kot. Kau tetap senyum dekat orang bila kau ada masalah, kau dengar masalah orang and try to give them advise.
 
Sekarang? Jumpa orang pun dah tak nak. Nak senyum apa ntah lagi, bila nak pergi kelas, budak medic baru keluar, aku tunduk. Like serioussssssly? Dulu kau yang lari lari nak peluk sorang sorang. Aku tulis dekat blog ni pun sebab aku dah tak tahu nak cakap dekat siapa, i hope abah tak baca ni sebab mesti dia sedih nanti aku dah lost hope macam ni. Aku pun tak bercerita sangat benda ni dengan girlfriends aku sebab kalau cerita dekat perempuan ni, mood emo dia cepat sangat naik, kang aku menangis, semua nak nangis.
 
You dont have a choice Hannah, nanti lagi 5 tahun aku bukak post ni balik, aku nak pegang tittle Dr dah time tu. InsyaAllah, Kau boleh. Dah senyum sikit, ni library lah, malu je orang pandang.
 
 
Baiki lah sayap kau yang patah tu. Tengok burung burung, bebas terbang tinggi.
 

No comments:

Post a Comment

Please leave a feedback, any kind of!