Nov 5, 2013

Happy 20th Birthday Hannah!

I just woke up. I am really really tired. Slept at 3am, thanks girls for the wonderful night semalam, eventhough you guys have exam around the corner. Bangun, and rushed to my arabic class. What else, balk rumah and masak. Buyong selalu cakap "Kau ni asal nak masak cake je, kau ingat laki kau makan kek tiap tiap hari?" So turn aku masak today, aku pulak kesian dekat housemate aku kalau time aku masak je, mesti simple simple, Ayam Masak Kicap lah, Nasi Ayam lah, Ayam goreng lah, Masak Lemak lah. So sebab aku teringin nak makan Soto, I made Soto today! 

Alhamdulillah 20 tahun dah aku hidup, macam macam gak benda aku dah capai, fail, blabla. Sekarang ni aku just taknak stop je. I have an exam on Sunday. Somehow aku rasa aku nak sangat exam tu heal aku nanti, bagi aku semangat balik untuk sinar harapan lah konon. Eh i have a new friend, I called it Lola. Nnt aku upload gambar dia okies. 

Time aku first year, birthday aku tak dapat nk upload gambar sebab semua free hari, haih. Last year pun. Tahun ni jelah Huchek suruh semua orang pakai tudung. 


Allright i have to go back to my reading. Thanks blog, i love you (:


No comments:

Post a Comment

Please leave a feedback, any kind of!