Jan 23, 2011

Form ZEROin to HEROin

HAHA. Blo dah berhabuk. Meh sini aku lap sikit. Tiap tiap hari bukak tapi asal nak tulis mesti ada jea yang kacau. Okay entry ini aku nak kenalkan seseorang. Nama dia Michelle Chan. From Zero tu bukan aku nak cakap dia ni taaak cantik langsung tapii ohmy dia transform kan diri dia jadi orang yang lain and cantik gilaa dengan bantuan kosmetik. Berapa jam ntah aku habis tengok semua tutorial Michelle ni. Okay yang ni dia tengah tiru nak jadi Lady Gaga dalam Bad Romance.






17++ juta kot views! Ohmy computer rupanya! Penat aku cari semua optical nak contact lense macam Lady Gaga tu =,= Okay yang ini nak jadi Barbie. Siapa nak jadi Barbie untuk Ken korang tu pergilah membeli segala kosmetik yang dia pakai tu yaa






Kalau korang dikelilingi dengan adik adik korang yang comel dan kecil kecil itu, rambut pulak baru potong pendek, ha ape lagi. Bukalah tutorial ini dan ambik semua make up korang tengtongtang dah jadi Snow White !!






Selamat Mencubaa!

No comments:

Post a Comment

Please leave a feedback, any kind of!