Jan 27, 2011

Methodist Boys School Pel. Klang

Disinilah saya belajar berkawan dan melibatkan dalam aktiviti kepimpinan. Hahah. Enam tahun saya menghabiskan pelajaran di sekolah ini. Atau nama lain dia SK Methodist. Nama memang begitu tapi ada jugalah perempuannya. Hm. Sekolah saya miskin. Zaman saya bersekolah tiada  makmal. Sedang buat baru. Kasihan. Now dah maju sekolah ni. Pergi MBS ni pun sebab Myra, 2nd sister nak fly dah. jadi saja nak melawat & jumpa ckgu yang byk mberi jasa eceywahh!


Dulu bawah pokok nilah kami main lari2 n anggap pokok ni ada keajaiban :)
Macam ada nama jea -,-
Time ni baru lepas loceng. Berlari bertempiaran budak2 buat barisan
The Very The Garang dulu. HAHA
Dulu Saya Seperti mereka :)
Jadi pergii laah ke sekolah lama anda! pasti menyeronokkan yaww! eh dulu pernah dapat anugerah terpuji eh? ape ntah tak ingat. Sebab tak pernah tinggal sekolah woot woot ! Jadi tips kalau tengah demam, datang sekolah dulu! cikgu dah tick kedatangan baru call mak ambil balik! HAHA

No comments:

Post a Comment

Please leave a feedback, any kind of!